روز به روز بیشتر حرکتاشو حس میکنم و محکم تر میشه🤭🥹🐣

۵ پاسخ

مال من همش پیش واژنم میزنه نمیدونم طبیعیه یا نه نگرانشم

من الانم کم حس می کنم چراا
همش شده استرس واقعن😢

دقیقاااا😍

عووو حالا قشنگ ترم میشه

من چرا خیلی کم حس میکنم🥺

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد