۸ پاسخ

خود بیمارستان روز اول چک میکنن

بچه من ۳۲ هفته بدنیا اومده سه بار بردم بیمارستان فارابی برا چشماش هنوزم میبرم فردا ۲ ماهه میشه 🥲هر سری میبرم میگن چشماش کامل نشده

اما شنوایی سنجی بردم همون موقعا

والا من برای دختر اولم بهم گفتن نور بد میگیرن تو چشم بچه و اذیت میشه و اینها من نبردمش

اون واسه بچه های نارسه

تو ۳ تا ۵ روزگی میبری چکاپ بهداشت خودش میگه کجا ببر ادرس میده اونجا هم بینایی سنجی هم شنوایی هم تیروئدشو آزمایش میکنن

من تو بیمارستان انجام دادن هم بینایی هم شنوایی

والا بینایی سنجی من هنوز بچم رو بعد سه سال نبردم و نشنیدم زودتر ببرن

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان دختر عزیزم مامان دختر عزیزم ۹ ماهگی