۸ پاسخ

معمولا هرچی ما میگیم میگه و چیزیم بخاد میگه تا حدودی میگه تازگی دو کلمه ای هم میگه
اما هر بچه ای یه جوره زمان بده بهش

بچه ی من چون دندونش داره درمیاد فقط پستونک دهنشه کمتر حرف میزنه،دیروز مرکز بهداشت میگفت بایستی ۶کلمه بگه

اره برای ماهم هست

درست میشه

البته منم دخترم روزا فقط با گوشی خواب میره

زیادباهاش حرف بزن قصه بخون براش

خیلی کلمه میگه تازه چندروزی میشه دوکلمه هم میگه

پستونک نمیخوره یا تلوزیونو گوشی زیاد نمیبینه؟

سوال های مرتبط