خانوما هزینه پساری تو بیمارستان دولتی چقده...؟؟؟؟

۴ پاسخ

تو مطب شد ۸ تومن ، پساری ها چون با دلاره و ازاد خریداری میشه با بیمه نیست و قیمت هم همین حدودا هست

اکبر ابادی بزن تو گوگل متوجه میشی

برامن تو مطب دکتر ۹تومن شد

من الان بیمارستان اکبر محمدی بستری ام گفتن حدود ۶ یا ۷ ملیون

سوال های مرتبط

مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساشا مامان ساشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق


شمال💚 مامان فندق شمال💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری