۹ پاسخ

اختیاری یچی حدود ۷۰ ۸۰ ملیون هست
دولتی فک کنم فقط دکتر ی دستمزدی بگیرت ۵ یا ۱۰ تومن بگیره ازت بیمارستان هم نمیدونم چجوریه اما صد در صد دیگ ۵ یا ۱۰ تومن بگیرن

اجباری رایگانه

من دولتی با بیمه سلامت پارسال ۷۰۰فکر کنم امسال ۱تومن یا ۱۵۰۰

چه شرایطی داشته باشیم اجباری میشه ؟

اجباری تامین اجتماعی رایگانه

سوال منم هست

فک کنم ۵ تومنه

بیمت چیه

اختیاری یا اجباری؟

سوال های مرتبط

مامان فندق


شمال💚 مامان فندق شمال💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری