خانوماشکمم کارنمیکنه خیلی اذیتم

۴ پاسخ

کیوی بخور هر روز مرتب

الهی. سزارین بودی؟ خیلی سخته این یبوستش. شربت لاکسی ژل و خوراکی‌هایی مثل انجیر بخور

منم همین جور فقط اسهال هست خسته شدم نمیدونم چکنم🥲💔

منم همین طور هستم شربت لاکسی ژل بگیر از دارو خانه و شیاف

سوال های مرتبط

مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی