چند هفته میرم تو ۸چرا تو ۷گیر کردم😑

۱۱ پاسخ

دقیقا نمیدونم چرا ۷تموم نمیشه. ☹️😒

چند هفته ماه ۸ شروع میشه 😫😫

۳۰هفته تمام ک شد بعدش وارد ماه ۸ میشی
وااای ۷ طولانی بود برام الان میبینم ۸ بدتره 🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

منم یکسالی هست تو 6 گیر کزدم 😵‍💫

آخرای بارداری همین زمان کند میشه چون سنگینی
من سر بچهام ۴۰ هفته را رد میکردم بعد زایمان
تا ۴۰ هفته کامل کلافه میشه آدم از سنگینی و درد های ریز که میاد و می‌ره 😖

منم یکی دو‌روزه هفتو تموم کردم 😅

خانما الهب این ماها تموم بشه مخصوص ۸راحت شیم بچه هامون بغل بگیریم

اهاا پس تا فردا میرم تو ۸

۳۰ هفته و یک روز

خب الان تو سی هفتم نوشته ماه هفتم

۳۰ تمام

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان شیرزاد مامان شیرزاد ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی