خانما تو چند هفته میرم سونو وزن؟

۶ پاسخ

من ۳۲هفته نوبت گرفتم

۲۸هفته
۳۵هفته
حالا دیگه بستگی داره دکتر کی بنویسه واست

من ۳۰ میخوام برم

من ۲۸هفته و ۳روز رفتم

من دقیق هفته سی رفتم

من 32 هستم امشب میخوام برم.

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان بلوبری😎 مامان بلوبری😎 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی