خانما دقیق چند هفته. بریم سونو وزن

۱۰ پاسخ

من ۳۴ میرم

والا من برا ۳۰ یا ۳۱ هفته بهم‌گفته برو

من خیلی عجله دارم میخام هی رفتم تو بیست هفت برم😂

۲۸ تمام شد بهترین وقت، که اگر نیاز به خوردن مکمل باشه وقت داشته باشی برای وزن گیری جنین

من دکتر۳۱هفته نوشته باید برم

از ۲۸ تا ۳۲

من قراره ۳۲ هفته برم

من ۳۰ میرم 🥰

از ۲۸ هفته به بعد میتونی بری دکتر به من گف ۳۲ هفته خوبه

۳۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرهام کوچولو مامان پرهام کوچولو ۴ ماهگی
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی