بچع عا سونو وزن دقیق چند هفته خوبه بریمم

۸ پاسخ

من سه هفته دیگه گفت برم ولی نمیدونم سونوی وزنه یا چی

من ۳۲ هفته باید برم

الان من ۳۳ هفته هستم ماما میگ زوده😄

من ۲۸ و۲ روز رفتم که اگه کم بود فرصت برای جبران باشه

۲۸ هفته به بعد میتونی بری
که من ۳۲ هفته می‌خوام برم

۲۸هفته عزیزم
اگه بچع وزنش کم باشع خدای نکرده
دکتر بهت مکمل میده میخوری جبران میشع. با غذای مقوی

از 28هفته میتونی بری تا 32هفته
من 29هفته4روز رفتم

من بیستوهشت هفته دکترم نوشت رفتم البته باز سی ب بالاهم بایدبریم

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری