ازکجابدونم ک عفونت دارم یانه

۴ پاسخ

من عفونت ادراری گرفته بودم زیر دلم خیلییی درد داشت ازدرد رفتم بیمارستان ازمایش دادم دیدم عفونت ادراری دارم. جالب نه سوزش داشتم نه بوی بد میداد. شما اب زیاد بخور و سعی کن قشنگ مثانتو خالی کنی

از ترشحاتی که دارید اگر تغییر رنگ داشت و بوی بدی داشت عفونت دارید .معمولا عفونت اگه باشه ترشحات واژن سبز و طوسی. میشه

خارش .سوزش .ترشح رنگی

بوی بد و خارش و سوزش ادراری

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ودوم بارداری