۷ پاسخ

اره منم فرنگی میرم

بله عزیزم

من الان چندروزه سرکلاژ شدم استفاده میکنم دیگ باید تا اخرش استفاده کنی

من که دو هفتس همش فرنگی استفاده میکنم ولی میخوام بدونم میشه ایرانی هم استفاده کرد یا ن

اره باید تا اخر فرنگی استفاده کنی

حتماااااا.قبل سرکلاژم فقط فرنگی میرفتم .الان ک دیگه جرات ندارم رو ایرانی برم

اره چووون دکترم گفت باید فرنگی استفاده بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری