دوستان شما از توآلت فرنگی استفاده میکتیذ

۱۸ پاسخ

وای من دکترم توصیه کرد باید از تولت فرنگی استفاده کنم ببخشید ببخشید اصلا دسشوییم نمیاد وقتی ازش استفاده میکنم😑

من اره !دکتر گفت بخاطر لکه بینی از فرنگی استفاده کن

من از ده هفته استفاده کردم ولی خونه کسی میرم ندارن دیگه مجبورم ایرانی استفاده کنم

اره چون بعد سرکلاژ اجباریه و منم استفاده میکنم

بله .

اععع منم حس میکنم که معمولی از این ب بد ب نی نی فشار بیاره ..

آره

من لک بینی داشتم آوردم ولی نتونستم استفاده کنم

من اشتفاده نمیکردم اما جدیدا بهم فشار میاد فکر کنم بزودی باید استفاده کنم

من از قبل بارداری هم فرنگی استفاده میکردم

من استفاده نمیکردم زیاد ولی الان یکی دو هفتس ایرانی میشینم زیر دلم خیلی تیر میکشه

زیاد خوشم نمیاد
ولی فک کنم از دو ماه دیگه مجبور بشم استفاده کنم

ایرانی نمیتونم فقط فرنگی از قبل بارداری بخاطر کمرم دکتر گفت فقط فرنگی دیکه عادت کردم

هیچ وقت استفاده نکردم

نه اصلا نمیتونم

اره عزیزم

اره اصلا بدون توالت فرنگی نمیتونم

اره .

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری