خانم‌های سرکلاژی شما از توالت فرنگی استفاده میکنید؟؟

۳ پاسخ

یبار اره یبار ن

من از قبل سرکلاژ هم استفاده میکردم بعد سرکلاژ که واجبه

من بله از وقتی سرکلاژ شدم از توالت فرنگی استفاده میکنم جای هم برم نداشته باشه ایستاده کارمو میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری