مامانا از کی میشه تو غدای بچه عدس بریزیم ؟

۵ پاسخ

از هر وقت شروع کنی ب غذا دادن

الان هم میتونی وای دال عدس بگیری بهتره ، خود عدس پوست داره باید خوب میکس کنی

۶ ماه

از ۷ ماهگی

نمیدونم ولی من از ۶ماهگی گذاشتم توسوپش

سوال های مرتبط