۲ پاسخ

اگه رفلاکس یا آلرژی اینا نداره میتونی کم کم بدی ولی یکم سنگینه برا بچه۶ماهه

یجا خوندم ۷ ماه
ولی از دکترش نپرسیدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان هیوا مامان هیوا ۱۲ ماهگی