خانوما ببلاک وزن میده یا نان؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

نان من ۲۱ روز دادم اصلان خوب نبود

شیرخشک نان بافت نرمی داره یا نه ؟؟من گیگوز میدم بافتش درشته مثل نمک میمونه
لطفاً جواب بده

پسر من نان میخوره و الان شیش کیلو هشتصد نزدیک هفت کیلو هست

نان عالیه تپلی می‌کنه نینی رو

نان عاليههه ببلاك دادم استپ وزني كرد

برای هر بچه ای متفاوته گلم ولی یکی از اشناهامون ببلاک کیده بچش تپله

من از اول نان میدم وزنشم خوبه خداروشکر

هر کدوم روی بچه بیوفته

سوال های مرتبط

مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان پسرم🧸🍭 مامان پسرم🧸🍭 ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان Nil🌙
🧚‍♀️🩷 مامان Nil🌙 🧚‍♀️🩷 ۵ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری