شیر خشک نان یا ببلاک وزن دهیش خوبه؟

۲ پاسخ

اگه ساده میدی گیگوزیااپتامیل پرونترابده

من نان ای ارمیدم خیلی خوب نیست ولی ببلاگ میدادم عالی بودفقط بعدازمدتی یبوست شد

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۶ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی