۵ پاسخ

من شنیدم نان وزن دهی بهتری داره

ببلاک خوبه من راضیم همون وزن نرمالو بالا میاره

والا نان سنگین تره، اگه بچت یبوست نمی گیره بهتره. من اول نان دادم، ۴ روز معده دخترم کار نکرد. اما ببلاک دادم روزی یه بار میره. وزن دهیشم خوبه تو نمودار سبزه. ولی توپولو نیست

ببلاک هم خوشمزه تره هم وزن دهیش عالیه

ببلاک برای دخترمن اوکی بوده

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی