من شنیدم نان وزن دهی بهتری داره
ببلاک خوبه من راضیم همون وزن نرمالو بالا میاره
والا نان سنگین تره، اگه بچت یبوست نمی گیره بهتره. من اول نان دادم، ۴ روز معده دخترم کار نکرد. اما ببلاک دادم روزی یه بار میره. وزن دهیشم خوبه تو نمودار سبزه. ولی توپولو نیست
ببلاک هم خوشمزه تره هم وزن دهیش عالیه
ببلاک برای دخترمن اوکی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.