خانوما شیرخشک ببلاک خوبه؟؟وزن دهیش چطوره؟

۷ پاسخ

دخترم ببلاک میخوره وزن تولدش 3/488بود دوماهگی 5/800

پسر من ببلاک یک میخوره خوبه خوشمزه ام هست خودمم وسطا میخورم

دختر من مي خوره خوبه وزنش

دختر من رفلاکس و حساسیت گاوی داره بعد بهش ببلاک ای ار و ببلاک کامفورت میدم وزن دختر من کمه چون رفلاکس داره و همش بالا میاره

دختر من میخوره وزنش نرماله

واسه مسر من ک عالیه

پسر مم میخوره. اضافه وزن داره 😄

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان پاستیل 🍭🌈 مامان پاستیل 🍭🌈 ۱۶ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی