دخترم ببلاک میخوره وزن تولدش 3/488بود دوماهگی 5/800
پسر من ببلاک یک میخوره خوبه خوشمزه ام هست خودمم وسطا میخورم
دختر من مي خوره خوبه وزنش
دختر من رفلاکس و حساسیت گاوی داره بعد بهش ببلاک ای ار و ببلاک کامفورت میدم وزن دختر من کمه چون رفلاکس داره و همش بالا میاره
دختر من میخوره وزنش نرماله
واسه مسر من ک عالیه
پسر مم میخوره. اضافه وزن داره 😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.