خانوما شیرخشک نان کامفورت وزن دهیش چطوره ؟

۲ پاسخ

وزن نمیده چون سبکه واس رفلاکس میدن دکتر ب دختر منم داده بود اصلا سیرش نمیکرد خودم دیگ ندادم همون نان اوپتی پرو میدم ازاولش کنار شیرخودم. خداروشکر خوب وزن میگیره

معمولیه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی