خانوما شیر خشک ترویتال وزن دهیش چطوره؟

۴ پاسخ

من ترویتال ای ار میدادم اما زیاد برا رفلاکس تاثیر نداشت

من میدم خوبه

شیرخشک و اگر مستمر حداقل روزی ۳بار بدی وزن میگیره بچه
و اینکه ساختار اکثر شیرها یکیه

پسر من تروویتال میخوره از تولد تا الان خوب وزن گرفته تپل شده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی