مامانا شیرخشک گیگوز خوبه وزن دهیش چطوره

۲ پاسخ

بنظرمن شیراپتامیل ونان وزندهی بهتری میدن 5تاشیرتاحالاعوض کردم واز اپتامیل راضی بودم

😑واقعا فکر می‌کنید وزن دهی بچه با برند شیر خشکه ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان پاستیل 🍭🌈 مامان پاستیل 🍭🌈 ۱۶ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی