نان معلومه
من ببلاک میدم راضیم
بابد به بچه بسازه
هرچی که گوارش بچه باهاش راحت تر باشه
بین این دوتا نان
نان بهتره عزیزم اگه به بچه بسازه
فک میکنم بستگی به بچه داره باکدوم سازگار بشه .ولی نان درکل وزن دهی بیشتری داره .
بستگی داره کدومش به بچت بسازه.مثلا من نان دادم نساخت دارم ببلاک میدم خوبه
بستگی دار به بچه چی بسازه دوتاش معمولا خوبه تا ببینی کدوم بچتو دلدرد نکنه اسهال نکنه یبوست نده
من نان میدادم دلدرد و یبوست داشت ببلاک دکتر گفت بده دیگه خوب شد
من نان میدم اصلا تاثیری نداشت ولی آبجیم ببلاک میده خیلی خوبه
نان عالیه وزن دهیش
نان صد در صد
نان میگن خوبه
نان شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.