برای وزن دهی ببلاک بهتره یا نان یا اپتامیل؟

۳ پاسخ

آپتامیل

ازبدو توبد ببلاک میدم عالیه
نه یبوست میگیره نه شله وزن دهیش هم خوبه

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی