وزن دهی اپتامیل پرونوترا یا ببلاک کدوم بهتره؟

۱ پاسخ

من ببلاک کامفورت میدم برا یبوستم هس خوبه وزن دهیش البته شیر خودمم میخوره

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی