۵ پاسخ

تروویتال ای ار خوبه ،وزن دهیشم خوبه
به دختر من خیلی سازگار بود

مگه اپتامیل ar داره ؟ تا جایی که دکتر به من گفت فقط نان و ببلاک داره اپتامیل پپتی داره که واسه حساسیت به شیر گاوی نه آنتی رفلاکس

مزه شیر خشک رو نوزاد تشخیص میده که خوشمزست یا نه😂
ولی کلا آپتامیل بهتره

ببلاک ای ار طعم خوبی نداره منکه دوس نداشتم
اپتامیل ای ار ندادم ولی پرونوترا میدم خوبه وزن دهیش

خواهر من موندم رو دست ببلاکه

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی