سلام مامانا
شیرخشک نان ar یا ببلاک ar کدوم بهتره؟

۴ پاسخ

دختر من با جفتش اسهال شد
ولی طعم نان خیلی خوب بود

من بیومیل arمیدم عالیه

قطعااا نان

من نان ای ار میدم راضیم ببلاک ای ار به دختر بزرگم میدادم اصلا وزن دهی نداشت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی
مامان ماهان و دوقلوها مامان ماهان و دوقلوها ۸ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی