۵ پاسخ

بیومیل ای آر ببلاک ای آرسنگینه بابا

ببلاک ای آر

ولی وزن گیریش خوب بود الان فقط دارم زجرمیکشم روزی دهدبار بلوزش رو عوض میکنم

بیومیل ای ار دادم وزن نگرفت هیچی حتی یه گرم

من بیومیل میدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی