وزن دهی شیرخشک اپتامیل بهتره یا نان؟

۱۰ پاسخ

اپتامیل

نان صد در صد

من نان میدم خیلی خوبه

گیگوز😁

من آپتامیل میدم راضی ام

نان راضیم

اپتامین اچ ا عالیه

نان عالی

اپتامیل خیلی خوبه روغن ماهی داره پسر من باهاش ۱۲۰۰ اضاف کرد اما حساسیت داد دیگ گذاشتم کنار🥲

اپتامیل نمی‌دونم ولی نان اوپتی رو عالیه

سوال های مرتبط

مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی