۱۰ پاسخ

چرا واسه ما میگه سه تاس سه تاهم تزریقی

من ۱۹روز دیگه باید پسرکمو ببرم برای واکسن ۴ماهگی🥹

منم امروز واکسن ابوالفضلمو زدم🥺

گلم میشه درخواست بدی من پرم

ای جانم عزیزم
چطور بود خیلی گریه کرد ؟

چندتا بود واکسنش

عزیزم نگران نباش زیاد دختر من سه روز پیش زد زیاد سخت نبود خداروشکر فقط ی بار تب کرد ی ذره پاراکید دادم خوب شد

انشالله بسلامتی راحت میگذره

انشالله راحته عزیزم...وزن اول تولد صدراجون چندبود؟

انشالله راحت باشه براش پسر من۱۳اذر باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی