۶ پاسخ

منم باید شنبه ببرمش بزنه 🫠🥲
دو ماهگی که خیلی اذیت شد تب کرد

عزیزم🥲 خدا حفظش کنه سازگار باشه ببخشید برات هی پیام میذارم نمیبینی😬 شماره ماما همراهتو داری بهم بدی؟یدالله پور

دوماهگی راحت بوده اینم همپنطوره انشالله

چن روز بچه تب میگیره بمنم بگین چن روز دیگه بچم دوماهش میشه

نگران نباش برا دخترم ک خیلی راحت بود

منم باید چهارشنبه ببرم بزنم

سوال های مرتبط