منم باید شنبه ببرمش بزنه 🫠🥲
دو ماهگی که خیلی اذیت شد تب کرد
عزیزم🥲 خدا حفظش کنه سازگار باشه ببخشید برات هی پیام میذارم نمیبینی😬 شماره ماما همراهتو داری بهم بدی؟یدالله پور
دوماهگی راحت بوده اینم همپنطوره انشالله
چن روز بچه تب میگیره بمنم بگین چن روز دیگه بچم دوماهش میشه
نگران نباش برا دخترم ک خیلی راحت بود
منم باید چهارشنبه ببرم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.