خانما ی سوال من پیش دکتر زنان برم یا مامایی

۴ پاسخ

عزیزم منم هفته شما هستم برای تشکیل قلب نباید قرصی مصرف کرد...

صددرصد متخصص زنان برو.

حتما زنان برو.دختر عمه من رفت پیش ماما براش آزمایش‌های لازم رو ننوشته بود بچه هاش هزارتا مریضی گرفت

متخصص زنان برو

سوال های مرتبط

مامان تمشک مادر



تمشک مامان تمشک مادر تمشک هفته یازدهم بارداری