خانما کسی از این قطره استفاده کرد۶

تصویر
۸ پاسخ

ب پسر منم دکتر داده ولی انگار تاثیر نداره

آره خیلی خوبه منم میدم ب پسرم

بله منم استفاده میکنم خوبه

من میدم به بچم خیلی خوبه دوتاشو خریدم تابحال

منم استفاده می‌کنم خوبه

درکنار بایو لاکت و گرایپ واتر بده اولی برای هضم شیر دومی باد شکن مسکن دلدرده خیلی عالیه من از کولیک دیوونه بودم خداروشکر الان خیلی بهتره

اره خیلی خوبه هر ۸ ساعت ۵ قطره

آره من استفاده کردم
خوبه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان HAMIN💚 مامان HAMIN💚 روزهای ابتدایی تولد