سلام مامانا از چند هفته تودلیتون رو حس میکنید

۸ پاسخ

من جفتم خلفیه از پونزده هفته حس کردم

من‌ هنوزم‌ هیچی حس‌ نکردم‌ 😂

۱۸هفته

من از دیشب دارم حسش میکنم😍

من از هجده هفته حس کردم. سر بچه اولم ۲۳ هفته ب بعد

از هفته ۱۶ به صورت نبض ضعیف شروع میشه

از ۲۹ حس کردم

من از پانزده هفته حسش کردم

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان هادی 🐣 مامان هادی 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری