۸ پاسخ

۱۹-۲۰

۱۹ هفته

من یکم نگران شدم آخه همه دارن ازم میپرسن حرکت نینی رو حس نکردی

من از بیست هفتگی حس کردم ولی پسر من کلا حرکتاش آرومه مثل لیز خوردن یا نبض قوی لگد یا حرکتی ک از رو شکم بشه حس کرد نداره خیلی وقتا قلقلکم میده فک میکنم مثل باباشه اونم خیلی شوخه و من همش از دستش میخندم

فلن‌ک حس نمیکنم هیچی

از 22 هفته

طبیعیه که من الان هیچی حس نمیکنم؟

از۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۷ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری