خانما آخرین سونو چند هفته انجام میشه

۴ پاسخ

من ۳۷ هفته سونو دادم بعدش وقت سزارین و مشخص کرد

۳۲ هفته من که ۳۶ هفته سونو گرفتم

من اخرین سونو 37 هفته و دوروزم بود اما چون بریچ بود 38 هفته و یک روز دوباره سونو فرستادن

بستگی داره هر چقدر دکتر بنویسه و لازم بدونه ولی فک کنم آخریش 36هست

سوال های مرتبط

مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی