بنام خدا سرماخوردم😢

۴ پاسخ

یه هفته دیگه آنومالی دارم

🤧منم دوروزه خوردم از درد دارم میمیرم☹️

باهمیم

خوب گرما نبود بخوری خواهر🤣🤣🤦🏽‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نقل 🤰🏻 مامان نقل 🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان زرزر مامان زرزر ۹ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی