برا من نیست 😬
من فقط از گوشت بدم اومد
کاشکی 😭😫😩
کاااااااش😩😬
الهی آمین 🙏
منم خیلی اذیتم خدا خودش کمک کنه
من ک تا حالا نداشتم
دوره حاملگی واسه من بدترین روزایی ک داره میگذره اسلات خوشم نمیاد هیچ هسی ندارم انقد کبی خورده اذیت میشم
واقعا
برا من از بین رفت ولی ۳ ماهه اول بدترین روزای عمرم بود مردمو زنده شدم
مادر شدن همینه عزیزم
اره واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.