کاش تو دوران بارداری چیزی بنام ویار نبود🥺

۱۱ پاسخ

برا من نیست 😬

من فقط از گوشت بدم اومد

کاشکی 😭😫😩

کاااااااش😩😬

الهی آمین 🙏
منم خیلی اذیتم خدا خودش کمک کنه

من ک تا حالا نداشتم

دوره حاملگی واسه من بدترین روزایی ک داره میگذره اسلات خوشم نمیاد هیچ هسی ندارم انقد ک‌بی خورده اذیت میشم

واقعا

برا من از بین رفت ولی ۳ ماهه اول بدترین روزای عمرم بود مردمو زنده شدم

مادر شدن همینه عزیزم

اره واقعا

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری