سلام سرماخوردم بدن درد دارم تو رو خدا راهنماییم کنین 😭

۴ پاسخ

فقط استامينوفن میتونی مصرف کنی با قرص ویتامین C من رفتم دکتر همینارو داد
و اینکه تا میتونی آب پرتقال طبیعی بگیر بخور و سوپ و مایعات تا عفونت و باکتری داخل بدنت دفع بشه

مسکن حتی استامینوفن نخور اصلا خوب نیست
بدن درد داشته باشی دو سه روز مشکلی پیش نمیاد
اما مصرف مسکن ها حتی همین استامینوفن به ظاهر بی خطر باعث میشه جلوی جذب فولیک اسید به مغز جنین گرفته بشه و جنین دچار کمبود فولیک اسید میشه و رشد مغزش عقب میمونه و زمینه رو برای اوتیسم شدن بچه ها آماده میکنه
تحمل کن خوب میشی به امید خدا

قرص استامینوفن ساده 500 هر 8ساعت
اسپری بینی سدیم کلراید بگیر برای گرفتی بینی
مایعات زیاد بخور

هیچی فقط استامینوفن ساده 325میتونی، دکترم فقط برو دکتر زنان. چون پزشک عمومی نمیتونه دارو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان امیروالیسا💙🩷 مامان امیروالیسا💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری