نهارمون😋
شماها ناهارچی دارید؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اين دستورش چيه به به خوشمزس

آش رشته.... بقدری زیادی شده،شامم میشه ...

به ز ژرژ،

گپضاغآتآتة

لوبیا پلو

عدسی.

ما کتلت

برنج دیشب مونده بود کوبیده هم تو فریزر داشتم

سیب زمینی کبابی 🤣🤣

ماهم کو کو داشتیم 😋

هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم
یه دلم میگه پاشم پاستا درست کنم
از طرفی یکم از غذای دیشب مونده میگم اول اونو بخوریم تموم شه شام یه چیزی درست میکنم
خلاصه ما ناهار رو دیر میخوریم تا اونموقع خدا کریمه

سوال های مرتبط

مامان 🧿♥️sobhan مامان 🧿♥️sobhan ۴ سالگی
مامان خاله ریزه🍬🍭 مامان خاله ریزه🍬🍭 ۳ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان 🧸السا😘 مامان 🧸السا😘 ۳ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان لیانا دنیز نفس مامان لیانا دنیز نفس ۳ ماهگی