اين دستورش چيه به به خوشمزس
آش رشته.... بقدری زیادی شده،شامم میشه ...
به ز ژرژ،
گپضاغآتآتة
لوبیا پلو
عدسی.
ما کتلت
برنج دیشب مونده بود کوبیده هم تو فریزر داشتم
سیب زمینی کبابی 🤣🤣
ماهم کو کو داشتیم 😋
هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم
یه دلم میگه پاشم پاستا درست کنم
از طرفی یکم از غذای دیشب مونده میگم اول اونو بخوریم تموم شه شام یه چیزی درست میکنم
خلاصه ما ناهار رو دیر میخوریم تا اونموقع خدا کریمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.