مامانا شربت پپسومید (فاموتیدین) جوابه؟

۳ پاسخ

پسرمنم رفلاکس داشت هردارویی ک بگی میدادم هیچکدوم روش جواب نبود بدترشم میکردن دگ دکترشو عوض کردم گف اصلا دارونده ب غذابیفته درست میشه و خداروشکر همونم شد

دختر من رفلاکس داره دکتر بهش داد گفت صبح نیم سی سی شبم نیم سی سی بدم بهش

چند بار میپرسی😅😅

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته هفتم بارداری