۳ پاسخ

من کیدیزول میدم عالیه
اینم دادم ولی فایده نداشت اصله
کیدیزول خوبه
ما به گفته پزشک کیدیزول گرفتیم ولی برای بار دوم بدون نسخه بهمون دادن

من ۳ماه دادم برادلدردش ولی هنوز پنیرک میکنه دکتر گفت دیگه نیازی نیست بدیش

من شربت امپرازول میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته ششم بارداری