شربت فاموتیدین واسه رفلاکس دادین تاثیر داشت؟

۸ پاسخ

بله برای شاهان من خوب بود

براي پسر من بي تاثير بود فردا ميبرم دكتر گوارش😐

اره خوب بود

بله خیلی

فاموتیدین و اس امدرازول برای پسر من بی تاثیر بود
سطح شیبدار و نان ای آر موثرتر بود

اره خیلی خوب بود
دکتر مایسا فعلا قطع کرد گفت اگ بالااورد دوباره میدیم

عالیه عالیییی

نه چندان

سوال های مرتبط