۶ پاسخ

بو مندالی رفلاکسی دبه انشالله پی چاک دبه.

وزنی۵۵۰۰بو

منم به پسرم میدم بهتر شده کمتر اوق میزنه،وزن تولد3300الان 4خورده ای

دکتر ناطقیان به دخترم داد
به نظرم خوبه
من به دانش دکتر اطمینان دارم
وزن دخترم ۵۵۰۰
وزن تولدش ۳۳۰۰

دکتر به پسر من داد بخاطر رفلاکس میدم ولی خب بهتر نشد

من واسه رفلاکس، دکتر به دخترم فاموتیدین و امپرازول داد
فاموتیدین زیاد تاثیری نداشت دکتر قطعش کرد الان فقط امپرازول بهش میدم

دکتر گفت فاموتیدین خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی