۳ پاسخ

اگر رفلاکس نداره نده بهش عزیزم

بله خوب نیست من دارم میدم ب۶ خاطر رفلاکس و روش نوشته

برا چی بدی؟
نده بابا...

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته هفتم بارداری