درد واژن از چیه خانما سرکلاژهم هستم

۲ پاسخ

درد پوبیس هستش ، چون رحم سنگین میشه بهش فشار میاد و طبیعیه

طبیعیه ربطی ب سرکلاژ نداره
رحم داره بزرگ میشه به مثانه و واژن فشار میاد منم اینجورم مخصوصا راه میرم بدترمیشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلین و ساواش 🫀 مامان سلین و ساواش 🫀 ۲ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری