خانما درد واژن بخاطر چیه مشکلی ندارم

۴ پاسخ

ببین منم از ۴-۵ ماهگی دارم مخصوصا سمت چپم دکترم گف از کمبود منیزیم میتونه باشه چون کمبود منیزیم کشش عصلانی رو کمتر میکنه و الان دارم میخورم کمی بهتر شدم ولی همچنان هست البته من د۳ هم کمی کم دارم و د۳ ۲۰۰۰ میخورم....حالا دکترم آزمایش هم نوشته که هم کلسیم هم د۳ هم منیزیم رو چک کنم ولی من از دوستم شنیدم که میگف اون هم کل بارداریش اینطوری بوده و حل نمیشد

یا عفونته یا طول سرویکس یا مایعات کم میخوری

سرویکس ت چنده

عفونت نداری

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد