دوستان درد واژن بخاطر چیه

۷ پاسخ

سنگینی رحم
پوست منو کنده لگن و واژنم انگار استخونش داره میشکنه

منم همینجوری هستم 🥴

موقع که. دراز میکشی خصوصاً موقع خواب ی بالش بزار بین زانو‌هات این‌جوری خیلی کمتر به واژنت فشار میاد

منم دارم 😩و تير ميكشه

سنگینی رحم. هنوز خوبی بیشترم میشه

بخاطر فشار دیگه نی نی داری فشار میاد به واژن منم دارم همه مامانا باردار دارن

عادیه بدترم میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته چهلم بارداری
مامان 🎀نی نی🎀 مامان 🎀نی نی🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی