خانما علت درد واژن چیه

۳ پاسخ

نه شدید نیسته ی وقتایی هسته یه وقتایی نه

دردش شدیده؟
معمولا درد واژن و شکم بعد از ۱۸ هفته کم و بیش شروع میشه

منم دوسه هفته داشتم ومدام بوددکترگفت شیاف بزارگذاشتم تاثیر نداشت من پله میرفتم کمتر پله میرم وبیستراستراحت می‌کنم بهترم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💖👶🏻🍼 مامان 💖👶🏻🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری